Followers

Tuesday, March 24, 2009

煩惱很多哦!!!

今天下課時去辦公室跟老師拿biasiswa的表格!!!
我好心叫她不要臉臭臭,結果還被她說我們很吵!!!
這么沒心還幫學申請什么啊?奇怪也~
被她醬弄下,心情還變糟去。。。
哼!!!!!!!!!!!!!!!!!
難道是我太雞婆嗎?
好心沒好報!!!!
算了,她是老師,本小姐不跟她計較~
最近好累哦,不懂是不是要生病了。。。
唉~~~~~~
好希望能中到做老師哦!
上帝啊,求袮指引我的未來。。。
還有希望能家庭美滿,跟朋友能維持很好的關系。。。
還有媽媽為什么要反對我跟他交往呢?
沒有讀書就不是人嗎?
為什么別人家的媽媽會讓他們的孩子談戀愛呢?
為什么我的媽媽就不能呢?
好羨慕其他的情侶哦。。。
他們都能正常的去逛街,吃東西,旅游等等。。。
唉~不想失去他哦!
我才發現到他對我真的很好哦!
不像其他男生,滿腦子都在打壞主意。。。
只有他不會對我打壞主意!
好煩啊~誰來教教我呢?

2 comments:

Sharon said...

没有任何人的长辈会希望自己的孩子谈恋爱, 可是如果你们真心相爱,在一起不会影响学业,不会学坏,我想你妈应该不会多说什么吧。。不要轻言放弃,否则对不起自己。。

Sharon said...

eh.. i bet u haven knew, i break up with him liao.. XD Not my mum didn't against me, but she have give up alrdy.. = =" no matter how many time she said, but i still, i'm still the same.. But to be honest, my parents dont really bother.. Coz they know that i didn't change much although i got boyfriend.. So they accepted him.. As long as he won't affect my studies.. Somemore, we study together, which is very good.. my daddy think so la.. =] he still encourage us have to help each others.. I mean last time when i'm still in Sibu..